مامانا بین اسم های
هامین ، رسا ، دایان ، رایبد
کدوم قشنگتره؟

۱۲ پاسخ

رسا😍

بنظر من رسا

هامین

من اسم پسربزرگم صدرا ست تو راهیم خدا بخواد میخوام بذارم رسا😍😍
بنظر من رسا☺️☺️

هامین👌🏻

هامین

دایان

هامین

هامین

رایبد چون هم خاصه هم زیاد نشده
بقیه اسم ها هم قشنگن ولی خیلی زیاد شدن

هامین ، من اگر پسر داشتم حتما هامین میزاشتم، البته ک اسم دختر پیدا کردن بزرگترین دغدغه من شده😭

هامین

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زندگیم و تو دلی مامان زندگیم و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید مامان امید هفته بیست‌ودوم بارداری