اینم واسه پسر من🥰
من زاپدار با هزینه پست ۷۶۰
آره میبرم واسه عیدم یک شلوار لی با یک دورس براش گرفتم
راه میره ماشالله؟
چی بگم امروز حس عیدمونو پروندم حس میکنم خیلی نزدیک شد 🤣🤣
سلام بیلر چقدر گرفتی
ارع میبرم
البته بعد عیذ الان نه
اون موقع هم اتلیه ها خلوت تره
تم سال نو رو هم دارن
زود جمعش نمیکنن
پسرمو بردم هر مناسبت
دخترم ن گفتم عید میبرم
ولی نمیدونم میریم یا ن
حس ذوق نیست هیچ کاری کنیم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.