۱۱ پاسخ

عزیزم ما عید نداریم😬 تو ایران داریم وسط جنگ زندگی میکنیم

والا ما وسط جنگیم به تنها چیزی که فکر نمیکنیم لباس عیده

فقط لباس خونگی هاشو گرفتم دوسه دست👩‍🦯
بیرونیاش مونده ک تا این هفته میگیرم

من فعلا هیچ میترسم برم بازار

سرهم

بیلر لی گرفتم براش

هیچی خواهر

هیچ فعلا

البته بادی و شلوار اینا هم خریدم هنوز تنش نکردم

من اینارو خریدم

تصویر

تُ تاپیکام گذاشتم😊

سوال های مرتبط