۴ پاسخ

سلام عزیزم هزینه چقدر میگیرن ازت؟و اینکه شکم اولی

نه اصلا
البته دکتر خودم و پرسنلش اوک بود رفتاراشون ولی خیلییی کثیففف بود افتضاااح بود فقط پول گرفتن.

نمیخام بترسونمت ولی هرکیو دیدم چه اشناها چه همینجا توی گهواره همه ناراضی بودن 🤦🏻‍♀️میگن هم بداخلاقن هم کثیفه

منم آریا قراره برم ... امیدوارم خوب باشه

سوال های مرتبط