بله خیلیم زیاد
سلام گلم زایمان کردی عزیزم
انشالله بسلامتی نی نیتو بغل بگیری
سلام عزیزم زایمان کردین هنوزین ب فکرتم
بله عالی بوده
شک نکن
آره من که خیلی راضی ام از انتخاب سزارین
خیلی به دکتر بستگی داره ولی من دکترم عاااااالی بود صدبار دیگه هم برگردم سزارین میکنم خیلی خوب بود
به بدن و دکترت بستگی داره و شرایطت
به بدن و دکترت بستگی داره و شرایطت
مونده به کار دکترت عزیزم
اره گلم
اره خداروشکر سر بچه اولم اذییت نشدم زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.