قبلش چکاپ دندون پزشکی بشید که زجر نکشین
دیگ نگو دوتا از دندونای جلوم لق شده یعنی بی افته بدبختم قبلا ارتودنسی کرده بودم بعدشم کامپوزیت😒این همه هزینه الان اینجور شد
نزارید دندون باد بهش بخوره حتما اگه ار خونه خارج زدی دوتا ماسک بزن من دندون درد شدید داشتم از وقتی برای بیرون ماسک میزنم شکر خدا درد نگرفته میتونی میخک م بزاری
سیر از وسط نصف کنید بزارید روی همون دندون ک درد داره خوب میشه ولی موقتیه
عادیه
تا اخرش داری
فقط استامینوفن ۳۲۵ میتونید بخورید عزیزم
خر است🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.