۴ پاسخ

منمممم
خونریزیم رنگش قرمز شده حجمشم زیاد
حتی امروز رفتم سونو
گفت مشکلی نداری
نمیدونم چرا اینجوریه

بله عزيزم

منم اونطوریم نوارو بر میدارم میگم تموم شد یهو خون میاد الان ۳۴ روزه زایمان سزارین شدم

اگه شیر خودتون میدین همینجوری نامنظمی هست منم الان بچم 3ماه هنوز درست وحسابی پریود نشدم

سوال های مرتبط