۸ پاسخ

منم این ماهی تیرویید م بالا بود دکتر برام قرص خارجی نوشت

تیروئیدش شدید کم کاره من تا حالا ندیده بودم انقدر عددش زیاد باشه شاید اشتباه شده

اوه اوه خیلی بالاس حالا یا خیکی کم کاره یا خیلی پرکار اونشو نمیدونم

خیلی بالاست

برای پسرته؟؟ازمایش تیرویید خیلی باید دقیق باشه و ازمایش حساسیه..مثلا قبلش سرما نخورده باشه و دارو انتی بیوتیک مصرف نکروه باشه و...

اوه مگ میشه انقد ، شاید زده ۶.۷ ، اخه ۶۷🙄

چند سالشه عددش باید زیر پنج باشه خیلی بالاست

عددش خیلی بالاست. حتما باید بره درمان

سوال های مرتبط