۵ پاسخ

من با سر نوشابه و آب معدنیو گلاب اینا اینو براش اجرا کردم 😁

تصویر

من چون میشه ۲ فرورین میرم اتلیه عکاسی نوروز و ۱۱ ماهگی

دیشب ساعت۱۱ شب خیلی یهویی گرفتم🥲ایده ای نداشتم واقعا

تصویر

این واسه دختر من

تصویر

من ماهگرداشو همه رو بردم اتلیه

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۷ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۱ ماهگی
مامان آیهان وتودلی👼 مامان آیهان وتودلی👼 ۲ سالگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی