بنظرتون طبق سونو ان تی نینی دختره یا پسره؟🥰

تصویر
۸ پاسخ

پیش کدوم دکتر رفتی هزینه سونو ارمایشت چند شد

بنظرم پسره

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99

دخترررررر

نمیدونم ولی حس میکنم دختره

پسمله

پسره به نظرم

احتمال نداد؟ دخمله؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان مامان نویان روزهای ابتدایی تولد