۶ پاسخ

هر بچه ای یه مقداریشیر سیرش میکنه مقدار مشخصی نداره وبرای هر بچه متفاوته ولی باید حواست باشه هر دوساعت همون مقداری که سیرش میکنه رو بهش بدی من بچم تو دوهفتگی ۶۰ تا میخورد خوبم وزن میگرفت اما خودم میدونستم هر دوساعت ۶۰ تا باید بخوره اگر میخورد بازم میخواست دیگه مال گشنگی بچه نیست میل به مک زدنش بالاست بهش پستونک میدادم تا دوساعتش تموم بشه باز ۶۰ تا دوساعت دیگه بدم بک ماهگی ۹۰ تا میخورد الان دو ماهگی هر یک ساعت ۶۰ تا چون دل درد داره کم کم میدم هر ساعت میدم تا هم سیر بشه هم دل درد شدید نگیره یدفعه ۱۲۰ تا بخوره قلق بچه تو یاد بگیر ببین براش چی خوبه اونی که روی قوطی نوشته میانگینه برا یکی بیشتر برای یکی کمتر مهم وزن بچه ورشدش هست

پسر منم ۶۰ تا میخوره اگه سیر نشه ۳۰تا دیگه ام درست میکنم براش

برای منم میخوره

روی جعبه ش بخون تا ۹۰ تا میشه داد

بچه من الان ۶۰ میخوره هر وعده... کجاش زیادهههه😑😑😑😑

زیاده من الان ۶۰ تا میدم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی