من یکی که رد دادم فکر کن هر روز میگم کاش خدا به من سرطان داده بود ولی بچه نه اصلا میزنم به سیم آخر
عزیزم یکم از لحاظ غذایی رعایت بکن انشاالله خوب میشه
مثلا غذاهای چرب و چیلی و گرمیجات بهش نده چون سرفه داره
زمانی که سرما میخوره حموم هم نبر تا موقعی که حالش رو به راه شد ببرش حموم
اگه هواتون سرده بیرون هم نبرش
ملاحظه ی اینا رو کنی خوب میشه انشالا
آخ منم همینطور دوهفته اس بازم هنوز سرماخوردگی داره هیچ جا نمی تونم برم نق میزنه تنهام خستم ولی جونم به جونش بستش،
من از خود بچم بیزارم انقد که زر زر میکنه مثل چسب چسبیده بهم .
۱۲ سال نداشتم خدا یکی داد بهم که فقط راه چارم تیمارستانه
ن خواهر من از بچه دار بیزارم
از شوهرداری هم همینطور 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.