اوتمیل سیب درختی و خرما 🤤

تصویر
۸ پاسخ

منم درس کردم خودمم خوردم😂البته میکس نکردم چون میخام بافت داشته باشه با گوشت کوب یکم کوبیدم واسش

طرز تهیه اش رو میگی عزیزم ؟

منم امروز اوتمیل موز و خرما بهش دادم خیلی خوشش اومد

چجوری درست کردین ؟
میشه به دخترم بدم ۶ماهشه؟

اون چیه روش ریختی پودر دارچینه

چجوری درست میکنی بگو تا منم برا عصرونش درست کنم

نوش جونش
میکسش کردی؟

نوش جان نی‌نی

سوال های مرتبط

مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان عسلچه🎀 مامان عسلچه🎀 ۱ سالگی
مامان علی کوچولو🌛 مامان علی کوچولو🌛 ۱ سالگی
مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱۷ ماهگی