۱۱ پاسخ

مال ما😍

تصویر

بسلامتی
خیلی ساده و شیک

من هموز وارد ۴ ماهگی نشدم
ولی متاسفانه با این ۳ ماهگرده که هر بار تو ماهگردش اتفاقای بدی برامون میوفته و من نمیتونم عکس بگیرم

پروفمو ببین عزیزم 🥰

من باکاج گرفتم

اینطوری

تصویر

خدمتت

تصویر

میتونی با لگو هاش درست کنی واسش یا با حبوبات مثلا ۳ با یک لوبیا بعلاوه با لپه باز ۱ با نخود مساوی با ی حبوبات بعدشم بچتو بزار .. من برا ۳ ماعگیش فرداس میخام همینو درس کنم

فک کنم سومین باره دارم تو گهواره میفرستمش😂

تصویر

من برا دخترم این مدلی گرفتم😁

تصویر

ایده ب همین قشنگی

سوال های مرتبط

مامان mah nini🩵 مامان mah nini🩵 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی