۶ پاسخ

شکرتیغاال عاالیههههههه از عطاری بگیر

عناب و انجیر خشک دم کن مثل چای بخور خیلی جوابه

منم فقط سرفه میکنم ،بمن دکتر اکسپکتورانت داد و مونته لوکاس

پلارژین بزرگسالان

شربت برونکلد با تئوفیلین جی

روتارین از داروخونه بگیر

سوال های مرتبط

مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی