۹ پاسخ

اگر ترشحات غیر نرمال نداره نگران نباش همون کار خود وروجکشه

روی چنگی که خودشو انداخته یه ذره شیر خودتو بمال فوری خوب میشه
ولی برای چشمش نمی‌دونم باید بری دکتر

شاید دستش تمیز نبود زده چشمم از شیرت چن قطره بریز چشش بعد ناخناشم تن تن کوتاه کن اینطوری زخم نکنه

آره چنگ زده مال پسر منم زیر چشش چنگ زده زخمه ناخناشو بگیر وقتی خابه

با ناخن اینجوری کردی خودش خوب میشه کاریش نکن

زخم شده ببر دکتر معاینه کنه

این زخم کار خودخودشه عزیزم پسر منم همش در حال زخم کردن خودشه خداروشکر زیادم چشمش باد نداره

مثل چشمیه که عفونت داره
برو به دکتر داروخونه نشون بده ببین چی بهت میده

قطره یا پماد بگیر از داروخونه

سوال های مرتبط