#فرزندپروری
پوشک

تصویر
۹ پاسخ

منم همین وضعیتم .خیلی سخته .خدا کنه زودی پیروز بشیم و این آمریکایی ها گورشونو گم کنن از منطقه .وگرنه اگه اینجوری آتش بس کنن هر لحظه دوباره باید منتظر باشیم اون سگ زرد خودشو تقویت کنه و به ما حمله کنه

اگه بارداری بمون یه موقع صدا میاد برات خطرناکه
تهران خونه‌ت سرجاشه نگرانش نباش

منم خستم همسرم فردا میره کرج من میمونم با مادر شوهر عفریته

کدوم سمتین اگه جی خطری نیست . خب شما هم باهاشون بیا

برگرد بابا شاید 6 ماه طول کشید اخرش که چی

زمان جنگ ۱۲روزه ،۱۲ روزش رو خوته خواهرشوهرم بودم شمال(رشت)خیلی زحمت کشیدن،با روی باز البته نا گفته نماند شوهرم قد یک ماه خرید کرد واسه خونه اما من اصلا اروم نبودم همش حس سرباری داشتم،شب اخر که فرداش اتش بس شد به شوهرم گفتم خون بیوفته دیگه من نمیمونم،میگفت شما بمونید من میرم من قبول نکردم برگشتم و توی راه خبر رسید اتش بس شده خیلی سخته هیچ جا خونه ادم نمیشه،الانم هر روز زنگ میزنن بیا همشون ویلا دارن شمال خونه هرکی برم ۱۰ روز وایسم جنگ تموم شده ولی نمیرم وقتی شوهرم اینجاس خودم کجا برم اخه

مگه الان کجایی شما؟ تنها می مونی؟

خدا از دهنت بشنوه منم دربه در شدم

واقعا واقعا منم خسته شدم ازين وضعيت و دوري از خونه😓😓

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 🌾گندم و گیسو🤱 مامان 🌾گندم و گیسو🤱 ۲ سالگی