دردام هر پنج دقیقست معاینه کردن بسته بودم 🤣🤣🤣🤣

۷ پاسخ

من دردام هر۳دقیقه بود. ازساعت ۳بعدازظهر درد داشتم. ساعت ۱۲شب رفتم بیمارستان معاینه کرد گف رحم بسته اس. تاااخر ساعت ۵و۲۰دقیقه صبح بدنیااومد. زایمان دوم

عجیب هاااا این بارداری ی طفلکی زود تر دهانه رحمش باز شده یکی مثل شما وقتش و هیچی به هیچی🤦🏻‍♀️

من 35هفتم معاینه شدم یه سانت بودم به نظرتون با استراحت میتونم 36هفته برسونم

چند هفتته

من اصلا درد ندارم ماه دردم ندارم ممکنه زایمانم دیر باشه؟🫤

یهویی باز میشه

😂😂😂😂😂😂 لعنتی

سوال های مرتبط