من دردام هر۳دقیقه بود. ازساعت ۳بعدازظهر درد داشتم. ساعت ۱۲شب رفتم بیمارستان معاینه کرد گف رحم بسته اس. تاااخر ساعت ۵و۲۰دقیقه صبح بدنیااومد. زایمان دوم
عجیب هاااا این بارداری ی طفلکی زود تر دهانه رحمش باز شده یکی مثل شما وقتش و هیچی به هیچی🤦🏻♀️
من 35هفتم معاینه شدم یه سانت بودم به نظرتون با استراحت میتونم 36هفته برسونم
چند هفتته
من اصلا درد ندارم ماه دردم ندارم ممکنه زایمانم دیر باشه؟🫤
یهویی باز میشه
😂😂😂😂😂😂 لعنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.