۲ پاسخ

تو این ماهشون کلا اینجوری میشن🙄من که دق کردم یه جوری بود فقط خودمو میزدم گریه میکردم، میگفتم چرا شیر نمیخوره😐😂

همه بچه ها همینجوری میشن بچه من از ۳ ماه و نیم شروع شد تا الان که پنج ماهش شده هنوز بد شیر میخوره کم میخوره ... میگن بخاطر جهش رشدی هست درست میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی