تو این ماهشون کلا اینجوری میشن🙄من که دق کردم یه جوری بود فقط خودمو میزدم گریه میکردم، میگفتم چرا شیر نمیخوره😐😂
همه بچه ها همینجوری میشن بچه من از ۳ ماه و نیم شروع شد تا الان که پنج ماهش شده هنوز بد شیر میخوره کم میخوره ... میگن بخاطر جهش رشدی هست درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.