۱۸ پاسخ

خوب شیرینی فروشی خوب اگه سراغ داری برو بگیر ارزونتر در میاد

عین همینو در میاره ؟

من ۱ کیلو شد ۷۰۰

کجاسفارش دادی؟ تاپینگش چیه

این بود

تصویر

گرون گرفتیییی من اینو گرفتم سه کیلو 1500

تصویر

والا من دو هفته پیش کیلو ۸۰۰ گرفتم تهران توشم پر گردو وموز برند بود قنادی

چقدر خوب، کدوم قنادی سفارش دادی ؟ من یه کیک کوچیک معمولی اماده که فونداتت هم نداشت گرفتم هفته پیش ۸۵۰

چه کیک قشنگی😍🫠

ولی خیلی خوشگلو بانمکه😍

نیم کیلو فقط فوندانته که

فکر کن این چند شده؟

تصویر

جاری منم اسم پسرش هامین واسه دو سالگی اینو سفارش داد ۱ تومن هم گرفت 😅

فوندانته همین قیمتاس

قشنگه
ولی چرا انقد گرون

اینجام همین قیمته والا ی قنادی هست تو شهر ما همه اینارو آماده داره خیلی خوبه خدایی

چقدر گرون شده 😢

یزد ارزونتره تا ۸۰۰ برات درمیومد فوقش😶😶😶

سوال های مرتبط