۲ پاسخ

بنظرم زوده هنوز،اول لعاب برنج و فرنی ساده رو شروع کن بعد سرلاک رو اضافه کن،چون خوشمزس اگه مستقیم با سرلاک شروع کنی احتمال داره مزه های دیگه رو قبول نکنه.
من از ۴ماه و ۲۰روز بخاطر اعتصاب شیر و خیلی لاغر شدنش کمکی رو شروع کردیم الان ۵ماه و ۵روزشه و تازه دو سه روزه یکم سرلاک رو اخرسر همراه شیرخشک به فرنی اضافه میکنم.
امروز سرلاکش کمتر بود نخورد فرنیشو😅

درکل با فرنی برنج شروع کن بعد طعم های دیگه رو امتحان کن

از ۴ ماهگی میشه داد

سوال های مرتبط