خانوما شما تشک بازی خریدید؟ به نظرتون خوبه؟

۸ پاسخ

نه والا تاوقتی بچه کوچیکه که نمی‌فهمه اینا چین بزرگم بشه که قل میخوره اصلا داخل تشک بازی نمیمونه یچیز الکیه اصلا

بچه رو باید ازاد بزاری غلت بزنه برا خودش
جلوش اسباب بازی بزاری تحریک شه سینه خیز و چهار دست و پا بره

من تشک بازی گرفتم که واکر هم میشه به نظرم خوبه بچه خواهر شوهرم داشت سرگرم می‌شد باهاش خوب بود
من اینو خریدم

تصویر

من نگرفتم گفتم شاید بعد کسی کادو بیاره😂

من سرویس تشک گاردی گرفتم میله بازی بهش وصل میشه و جدا میشه

تصویر

من نخریدم
فقط ازین چیزایی گرفتم داخلشون عروسکه پر از اب میشه بچه باهاش بازی میکنه

به درد نمیخوره اصلا

من خریدم ،استفاده اشو هم دیدم که بچه چیکار میکنه داخلش خوب بود به نظرم گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دخملی✨🌈 مامان دخملی✨🌈 ۱ ماهگی