۵ پاسخ

مثل ترشحات معمول تخمکگذاری فقط بیشتر بود. شیری رنگ و غلیظ

خیلی ترشح داشتم من همینجوری مث شما بودن

من این ماه دوم بود که زده بودم
با وجود اینکه ماه اپل فولی بهتر داشتم
ماه دوم خودم امیدی نداشتم بگیره
بیخیال بودم و به تو هم میگم بیخیال باش
اصلا روز شکاری نکن
من روز ۱۵ بیبی زدم ،کلا یادم نبود
ترشح هم هیچی نداشتم
فقط نوک سینه حساس و بزرگ شده بود .
عکس سونو تو تاپیکام هست ببین

باهمیم منم ۱۰ روز دیگه پریودیمه

واسه منم همین بود

سوال های مرتبط