بچه ها اونایی ک ازادسازی زدین تا چند روز ترشح داشتین؟

۲ پاسخ

من الانم ک ده روزه زدم ترشح دارم بعضی اوقات زیاده بعضی اوقات کمه

منکه هیچی نداشتم

سوال های مرتبط