منفیه کلا
من با۴روز تاخبر۱۵۰۰ بود
بیش از حد منفیه ساید بخاطر استرس
غذا یا تنبلی تخمدان عقب انداختی
کلا منفیه عزیزم
صبر کن پریود نشدی بی بی چک بزن
من روز ۱۵آزمایشم منفی شد ۲۵مثبت
ب احتمال زیاد منفی منم اینجوری شدم بعدش رفتم دکتر گفت تنبلی داری
سابقه عقب انداختن داشتی؟
کلا منفیه
ممکنه بخاطر تنبلی تخمدان عقب انداخته باشی
دوازده روز حداقل باید بالای ۵۰۰ باشی
مثبته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.