فکر کنمبخاطر کیست یا تنبلی تخمدانه حتما برو پیش دکتر زنان
قرص اسپرونولاکتون باید مصرف کنی دستورشو از دکترت بگیر هم کنارش لیزر
لیزر شروع من
شما که خوبی خواهر دوبرارشما ریش وسیبیل داره تازه ریشاش سفید هم شده😅
فقط لیزر یه جا خوبم برو
خواهرم داشت لیزر کرد دیگه نداره
برو لیزر
ای وایی چه بد خیلی نارحت شدم من یه طب سنتی کار بلد میشناسم زنگ بزن برات نسخه بگه استفاده کن دعام کن 09109748971
برو لیزر عزیزم
اول دکتر زنان و دارو بعد لیزر عالییه
شبا قبل از خواب بابونه دم بکن با یه قاشق عسل طبیعی عصر هم اسطوخودوس دم بکن بخور تبلی تخمدان تو از بین میبره
منم اینجوری بودم ولی اینجوری زمخت نبودن کرکی تر بودن رفتم لیزر خیلی کم در میاد
احتمال زیاد تنبلی تخمدان داری
منم همینجوری بودم زیر چونه ام افتضاح بود یک سره موچین دستم بود یه سال رفتم لیزر راحت شدم بخدا
منم چندتا زیر چونم دارم داداش نگران نباش مرد بودن تاوان داره🤣
تنبلی تخمدان شدید داری
اگه مشکل هورمونی داری برو درمان کن
بعدش برو لیزر
اینارو میشه لیزر کنی
برو لیزر کن بعد ۷ یا ۸ جلسه کامل میرا
اینا هورمونی هستن،حتما برید پیش یه دکتر زنان،بعدشم لیزر کنین
برو لیزر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.