نه اسهال بعد تب خوبه بدن داره پاکسازی میشه بهش پودر سنجد بده آب سیب هم خوبه
شاید بخاطر داروها بوده باشه
کته ماست بده بهش ببین چطوریه
تبشم مدام چککن مراقبش باش
واسه اسهال چون واسه بیماریه دو سه روزی باید صبر کنید اگر خیلی خیلی زیاده باید دکتر ببرید پودر اوار اس میده البته و احتمالا پدی لاکت یا مشابهشو.. اب بهش زیاد بدید اب بدنش کم نشه .. مثلا روزی ۵ ۶ بار به بالا بده اگه ضعیف بشه از نظرتون یا زرد شه خدایی نکرده.. کته با ماست بدید ماست چکیده شیرین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.