منم بچم به پهلو میخوابع اینکه تو خواب حالت سینه خیز میشه نمیدونم چکارش کنم
دختر من باید رو شکم بخوابه یاهم ب پهلو😂
تو گهواره فرو میره داخلش نمیتونه غلت بزنه
تو گهواره میخابه
نه دختر من راحت میخوابه
من یه طرفش تخت خودشه یه طرف هم خودم میخوابم راه قل خوردن نداره😂
پسرم قنداقه قلط نمیتونه بزنه😁
خودم بیدار میشم برمیگردونمش
تشک گاردار بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.