۹ پاسخ

منم بچم به پهلو میخوابع اینکه تو خواب حالت سینه خیز میشه نمیدونم چکارش کنم

دختر من باید رو شکم بخوابه یاهم ب پهلو😂

تو گهواره فرو میره داخلش نمیتونه غلت بزنه

تو گهواره میخابه

نه دختر من راحت می‌خوابه

من یه طرفش تخت خودشه یه طرف هم خودم میخوابم راه قل خوردن نداره😂

پسرم قنداقه قلط نمیتونه بزنه😁

خودم بیدار میشم برمیگردونمش

تشک گاردار بزار

سوال های مرتبط