نه خوبه من بچم بدنیااومد۲۶۶۰بود
من پسرم به دنیا اومد هم همین بود
33 روزگی هم 4300 با قد 54
ن خوبه دختر منم ۳۱۰۰بدنیا اومد باقد ۵۱.خداروشکر کن دوستم دیروز زاییده هفته ۳۲ ۱۸۰۰کیلوعه بچش میگه که کل بیمارستان زایمان زودرس کردن
نه
بچم ۲.۸۰۰ قد ۴۶ بود😂😂😂الان قد ۵۸ و ۵ کیلو هست
نه مامانی خیلیم خوبه
خوبه
نخوبع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.