سلام مامانا بچم با وزن ۳۱۰۰ و قد ۵۰ ریزه؟

۸ پاسخ

نه خوبه من بچم بدنیااومد۲۶۶۰بود

من پسرم به دنیا اومد هم همین بود
33 روزگی هم 4300 با قد 54

ن خوبه دختر منم ۳۱۰۰بدنیا اومد باقد ۵۱.خداروشکر کن دوستم دیروز زاییده هفته ۳۲ ۱۸۰۰کیلوعه بچش میگه که کل بیمارستان زایمان زودرس کردن

نه

بچم ۲.۸۰۰ قد ۴۶ بود😂😂😂الان قد ۵۸ و ۵ کیلو هست

نه مامانی خیلیم خوبه

خوبه

ن‌خوبع

سوال های مرتبط