لعنتی همینه
من پریودیام سنگین شده
طبیعی من تا یه سال. این لکه بینی علی قبل پریود داشتم
عوارض آ یو دی هس منم داشتم اینطور بودن
برا چی خوبه
عزیزم درد داره؟ منم میخام بزارم شک دارم
کلا ایودی اینجوریه
گلم میشه درموردش بگی اگه امکانش هست❤️
هزینه؟
درد داشت؟
کلا چطور چیزیه
من میخوام بذارم ولی هیچ اطلاعاتی درموردش ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.