۷ پاسخ

لعنتی همینه
من پریودیام سنگین شده

طبیعی من تا یه سال. این لکه بینی علی قبل پریود داشتم

عوارض آ یو دی هس منم داشتم اینطور بودن

برا چی خوبه

عزیزم درد داره؟ منم میخام بزارم شک دارم

کلا ایودی اینجوریه

گلم میشه درموردش بگی اگه امکانش هست❤️
هزینه؟
درد داشت؟
کلا چطور چیزیه
من میخوام بذارم ولی هیچ اطلاعاتی درموردش ندارم

سوال های مرتبط