۴ پاسخ

از روز دوم که مرخص شدم هروز گن بستم تا روز ۱۰ کلا جمع شد یکم فقط زیر شکمم مونده☹️

از روز اول بستن برام توی بیمارستان.سر هر دو سزارینم همینجوری بود

من دكترم خودش تو بيمارستان روز دوم بست برام

من از سه روز بعد زایمان بستم(ب گفته ی دکترم)

سوال های مرتبط