۹ پاسخ

ن نده خطریه

هرررگز زیر۶ سال دکتر میگف نده

واسه بزرگسال هم میگن قرقره کنید

من بچم سه سالشه ندادک بس که از خطرناطش خوندم همیشه چیای دیگه دکتر براش مینوشت

نه اصلا

خیر خواهشا زیر دوسال خود سر به بچه دارو نده

به نظر من نده اصلا

هیچ وقت تاحالا ندادم

نه نده خطر ناکه

سوال های مرتبط