خانما ژل لثه باریج خریدم روش زده مخصوص کودکان درسته؟

۴ پاسخ

اره من میزدم دکتر داد روش خرگوش داره

اره خیلی خوبه یکم بزن ب پستونکش بکش رو لثه ش اروم میشه بچه

علائمش چیه

میشه عکسشو بدین گلم و علایم بچتون چیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی