۷ پاسخ

دلیلش چی بود اخه

من هم همین جور بود رفتم بیمارستان 1 روز بستریم کردن اوکی شد

از هفته ۳۲ به بعد جوری تکون میخوره که جبران بشه🤣🤣نگران نباش

همین ک در روز دوتا تکونشو داشته باشه کافیه اینکه گاهی کم تکون میخوره ب خیلی چیزا ربط داره سردی خورده باشی یا اینکه استرس داشته باشی. ناراحت باشی. تو اون روز تایم زیادیو خابیده باشی. استامینوفنم خیلی رو تکون بچه تاثیر میزاره من خودم سر درد داشتم استامینوفن. ساده خورده بودم یکی دوبار هر یکی دوبارشم تکوناش خیلی کم شده بود بچه بیحال میشه سِر میشه انگار

فک کنم طبیعیه گلم
یه روز انگار حوصله دارن یه روز نه

اگه دیابت نداری یه چیز شیرین بستنی یا نوشابه بخور. به پهلوی چپ درزار بکش حس میکنی

منم همینجوری بودم ی روز اینقدر ورجه ورجه داشت ی روز آروم بود ک میترسیدم

سوال های مرتبط

مامان محمدامین جان مامان محمدامین جان ۹ ماهگی