خانوما میتونم به دخترم شیرینی نخودچی بدم

۴ پاسخ

خطرناکه یکم چون ممکنه بپره تو گلوش ادم بزرگ گاهی باهاش خفه میشه🥲🥲

یکی دوتا بده چیزی نمیشه فقط مواظب باش خفه می‌کنه آدمو کم کم بده

میشه فقط میچسبه به سقف دهنش یکم خطرناکه مثل نان برنجی

فک کنم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی