۵ پاسخ

من یه بار گرفتم خیلی خشک بود اصن حس خوبی ازش نگرفتم. ولی جذبش معمولی بود

هانیز خوبه

بچه اولم استفاده کردم اره خوب بود فقط پودر جاذبش کم بود خیلی بزرگ میشد پوشک

عالیه مگه الان هست هنوز

آره من استفاده میکنم واسه بچم خوبه بد نیست

سوال های مرتبط