پماد اگزاسین مخصوص شقاق خوبه بزنی
کرم شقاق بزن روش کیسه فریزر بکش بزار تا صبح بمونه
به هیچ عنوان با شیر دوش شیرتو ندوشی که نابود میشی
فقط با دست برو حموم زیر دوش آب گرم ماساژ بده و بدوش حتی اگه درد داره
یه حوله تو آب گرم کن بدبو دور سینت یکم بمونه بعد ماساژ بده و بدوش
پماد مخصوص داره از داروخانه بگیر
فقط باید بدوشی با شیر دوش قبلشم یک دوش اب گرم بگیر و زیر دوش اروم ماساژش بده بعدم ک اومدی با شیردوش بدوش خالی میشه خوب میشی
اول از همه استرس نگیر اروم باشه خودش سینه رو منقبض میکنه
دوم برو زیر دوش آب گرم یا فقط سینه رو بگیر زیر آب گرم
یه دستت زیرش
دستتو به چپو راست میبری همونجور که زیرشه از زیر تکون میدی سینه رو
بعد چند دقیقه
حالا اطراف سینه رو میگیری آروم به جلو میکشی
هی تکرار کن
این باید شیرش بیاد یکم تخلیه شه
بعد از حمام هم باید چرب شه چون زخم شده سرش معمولا برای زخم پماد زینک عالیه
ماساژ بده زیر آب گرم توحموم و شیرت بدوش
عزیزم کرم شقاق بزن، شیرش باید دوشیده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.