خانوما نوک سینه هام زخم شده چیکار کنم

۶ پاسخ

من پماد مخصوص گرفتم

هیچی بهتراز شیرخودت نیست از شیرت روش بمال

از شیرت یکم بزن روی سر سینه هات خوب میشه
من زدم خوب شد

یکم روغن بزن
من روغن بچه زدم چن بار خوب بود ولی پاک کن موقع ک شیر میدی
نزار بچت موقع شیر خورد آروغ بزنه مامانم میگه اون باعث میشه سینه ایطور شه 🥴😂

عزیزم من کره محلی میزدم وقتی بچه نمی‌خورد بعد تمیییز بشور وقتی میخای شیر بدی چند لحظه قبلش سینه تو فشار بده یکم شیر خودتو بمال که نرم بشه

کره بزن عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی