۴ پاسخ

از شیر خودتون بزنید به سینه تون، پماد شقاق سینه هیدرودرم و روغن حیوانی، من این سه تا رو شنیدم که خیلی موثره

پماد آ چشمی بگیر از دارو خانه بزن قبلش با شیر خودت مرطوب نگهش دار

برو داروخونه پماد شقاق سینه رو بگیر آبی رو آتیش

روغن حیوانی اصل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی