فرق داره برامن
اره باهم فرق دارن
من دخترم بیشتر تکون میخوره لگد میزنه پسرم مظلومه 🥲😂
من دختر دارم هم لگد می زنه هم سر می خوره... فکر می کنم الکی باشه
تو ماهای آخر دختر خودشو جمع میکنه ولی پسر سر میخوره
میگن
من شنیدم دختر لگد میزند پسر سر میخوره فک کنم راسته آخه دخترم خیلی لگد میزند ولی اصلا سر نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.