۲ پاسخ

منم دوره ام تقریبا همینقد طولانیه ۳ماه هم هست خیلی بهم ریختم لکه و لخته بینی زیاد داشتم
بعد۶روز تاخیر دیروز خیلیی کم خونریزی داشتم
دکترم گفت مشکلی نداری فقد بخاطر تنبلی تخمدانه

برو دکتر زنان

سوال های مرتبط

فائزه فائزه قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری