کسی هست پریودش سه روزه باشه؟

۱۲ پاسخ

آره من قبلا شش هفت روز میشدم،بعد زایمان کم شذ

من
۳روزه شد برای تنبلی تخمدانم نرفتم ببینم تنبلی دارم یا نه
روز اول یکم خون ریزی روز دوم خیلی کمم روز شومم قهوه ای میشد و تمام چندماهه اینطورشدم ازاولم ۴.۵روز میشدم
ماه قبل انقدر چای دارچین و زنجفیل ونبات خوردم ۵.۶روز شد اما خونریزیم زیاد شد احساس کردم خالی شدم قشنگ

منم ۲ روز خونریزی دارم

منم دو روز خونریزی و دو روز لک

دخترخالم

آره عزیزم من هنیسه پریودم سه روزه بوده

من کقریبا دو روزش خونریزی دارم اونم نه خیلی زیاد ..از روز سوم قطع میشه هرزگاهی لکه میاد

اره من

من و کل خانواده ام
سه روز هستیم

نه معمولا ۵ تا ۷ روز دیدم
سه روز نمیدونم والا شاید تنبلی تخمدان داری

بلع من

اره عزیزم من

سوال های مرتبط