اره من فقط ۲،۳ روز خون میومد بعدش لکه بود
منماه پیش ۳روز خونریزی داشتم
مننن روزسوم خیلی کمه
عزیرم من خودم فقط یه روزپریودمیشم اونم درحدچندلکه ترسیدم ازتنبلی تخمدان یامشکل رحمی رفتم سالم سالمم ولی دلیل این مدل بودنمم نمیدونم الان سه ماه این مدلی شدم ازوقتی اقدام کردم دوماه پشت سرهم دوهفته یبارپریودمیشدم الانم سه ماهه اینطوریم یه ماهم ک نشدم کلا
اره من فقط دو روز اول خونریزی دارم از روز سوم کمکم میره و به لک تبدیل میشه
اره من ۳روز خون میدیدم ۲ روز بعدش فقد لک ...روز ۵ام میرفتم حموم
برامن قبلا س روز بود الان یک روزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.