۳ پاسخ

گمونم طبیعی باشه عزیزم چون به هرحال رحم و استخونا دارن به حالت اول برمیگردن

منم درد داشتم
مخصوصا وقتی راه میرفتم

من سزارین بودم ولی این درد رو دارم، شاید مال بعد بارداریه۶

سوال های مرتبط