مامان یاسین بنظرم یه عکس از کیسه پخت بذار
توروخدا بگو مرغشو چجوری درست کردی😍😍😍
به به کم گشنم بود گشنه تر شدم
میشه لطفا بگی با دمای ۲۰۰ درجه توستر چه جوری نسوخته
توستر من جزقاله میکنه
بخاطر کیسه فر؟؟؟؟
اینم کیسه پخت
چجوری اینقدر طلایی شده
چجوری درستش کردی؟ با سیخ گردون فر یا هواپز.
نوش جونتون عزیزم لطفا میشه بگی چجوری تو ی تستر گذاشتی قبلا آبپز کردی من تازه توستر خریدم
مرغ چه جوری درس کردی گلم
چجوری مرغ و درست کردی عزیزم
آفرین بانووو
چه امروز همه ی هنرهارو با هم رو کردی 😁❤
به به نوش جون. برای چند نفر😁😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.