خانومای طبیعی چند هفته زایمان کردین؟؟

۷ پاسخ

۳۵ هفته .دلدرد داشتم گفنن وقت زایمانته

۴۱ هفته

کیسه آبم ترکید توی 38 هفته و دو روز

40 هفته دقیق البته با معاینه تحریکی دردم شروع شد

۳۸ هفته و ۶ روز

من خیلی دیر شد ۴۱ هفته بدون درد حتی یکسانت هم نبودم با آمپول فشار بچه درشت

پسرم اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم دردام شروع شد طبیعی دنیاش آوردم
البته از ۲روز قبلش اومده بود تو لگن

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی