۱۷ پاسخ

پس چرا امروز دکترم نامه داد برای ۳۹ هفته و یک روز که گفتم اگه بشه سه روز دیگه بمونم ۲/۲ به دنیا بیاد انشالله

منم ۳۸هفته کامل نوبت دادم ولی خودم گفتم ۳۸و۲روز ک باتولد باباش بیوفته تو یه روز🥰

۳۶ هفته ۴ روز

۳۸هفته و۴روز
که باید فردا زایمان کنم😰😍❤️

من۳۷هفته و۶روز.

۳۸ هفته و ۳روز

۳۸ هفته و ۵ روز

۳۸ هفته و ۳روز

۳۸ هفته و دو روز

۳۸هفته و ۱ روز

من ۳۸ هفته تمام بودم

37 هفته 3 روز

منم 38 هفته 4 روز

۳۸ هفته و ۱ روز وقت داده بهم

اکثرا من دیدم تو گهواره ۳۸هفته و۴روز بودن

الان دکترم بهم تاربخ داد ۹اردیبهشت اون موقع میشم ۳۸هفته ۴روز

۳۸هفته ۴روز

سوال های مرتبط