خانوما سزارینی چند هفته و وزن بچه چقد بوده زایمان کردین ؟؟؟

۶ پاسخ

من 32 هفته وزنش زده بود 2220 گرم +تبت منفی 15 درصد

میگم سونو ها تا چقد خطای وزن دارن یعنی چقدش باید در نظر نگیریم

۳۸ تمام،۲۵۵۰

من 32 هفته 1.800 بود وزنش زایمانم 20 تیر نمیدونم تا اونموقع چند بشه

۳۹ هفته
3850

۳۲ هفته و ۴ روز وزن دخترم ۱۷۰۰ بود و ۳۸ هفته و ۴ روز زایمان کردم وزنش ۲۶۹۵ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان رزلین مامان مامان رزلین هفته سی‌وششم بارداری