۵ پاسخ

عزیزم منم ۳۶ هفته و۳ روز هستم وزن بچه ام ۲۴۰۰ هست ۳۸ هفته هم باید برم واسه زایمان امیدوارم بچه هامون صحیح و سلامت باشن و با وزن خوب به دنیا بیان من لیدی میل مصرف میکنم واسه وزن گیریش شما هم استفاده میکنید؟

حسین منم تو ۳۴هفته ۲۳۰۰بود دنیا اومد ۳۲۰۰شد

بیشتر میشه .

دختر من ۳۳ هفته ۲/۴۰۰ بود فعلا دیگه سونو نرفتم ببینم چند شده

من ۳۴ ۳۵ زایمان کردم ۲۱۰۰ بود

سوال های مرتبط