۳ پاسخ

من ۳۵ هفته دوکیلو بود ۳۷ دنبا اومد ۲ کیلو سیصد بود

من ۳۷ هفته ۲و۵۰۰ بود ۳۸ هفته ۲و۶۵۰

منم ۳۵ هفته ۲۲۰۰ بود
دیگ بعدش سونو نرفتم شاید تا ۳ برسه

سوال های مرتبط